loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 353 1390/08/29 نظرات (0)

ستاره فوتبال برزیل و رئال ‌مادرید به تمجید از مسعوت اوزیل پرداخت. 

 

به نقل از اشپورت‌بیلد، کاکا اظهار داشت: من و مسعوت، دو دوست و رقیب در رئال مادرید هستیم. در مدت یک سال که با او هم‌تیمی‌ هستم، در زمینه‌های مختلف از او یادگرفته‌ام.
وی اظهار داشت: از نظر من اوزیل فصلی بسیار خوبی را همراه با رئال پشت سر گذاشت. او هرچند از من جوان‌تر است، ولی خیلی ویژگی‌های فنی و اخلاقی خوب دارد که من سعی کرده‌ام از او چیز یاد بگیرم.

کاکا گفت: رسانه‌ها در مورد ما دو نفر به گونه‌ای با گزارش‌های خود وانمود می‌کنند که چشم دیدن همدیگر را نداریم، ولی نقاط مشترک زیادی میان ما وجود دارد. به عنوان مثال هر دو بسیار علاقمند به فراگیری چیزهای نو و ناشناخته در فوتبال هستیم. حتی وقتی هم که از بازی یا تمرین فارغ می‌شویم، باهم دید و بازدید خانوادگی داریم و به تبادل اطلاعات می‌پردازیم. من که از دوستی او بسیار خرسند هستم و افتخار می‌کنم در کنار او در رئال فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: من 2 سال خیلی سخت را همراه با رئال پست سر گذاشته‌ام. برای آینده برنامه‌های زیادی برای درخشیدن در رئال دارم.در این مدت اغلب مصدوم بودم و نمی‌توانستم در خدمت تیم باشم، اما اکنون قصد جبران دارم.

هافبک خوش‌‌اخلاق مادریدی‌ها در مورد شایعه خروجش از جمع کهکشانی‌ها اظهار داشت: شفاف می گویم که فصل بعد هم بازیکن رئال هستم. می‌خواهم کاری کنم که همراه با رئالی‌ها رشد کرده و باز مطرح شوم.

وی در مورد رقابت با اوزیل به عنوان رقیب آلمانی بر سر حضور در ترکیب اصلی سفید‌پوشان مادریدی افزود: رقابت فشرده‌ای میان ما در این زمینه وجود دارد. هردو با تمام توان در تمرینات و مسابقات کار می‌کنیم. من حتی فکر می‌کنم ما دو نفر در کنار هم می‌توانیم یک زوج موفق برای رئال بسازیم و بدرخشیم

برچسب ها کاکا و اوزیل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,702
  • بازدید ماه : 2,702
  • بازدید سال : 52,974
  • بازدید کلی : 1,163,699