loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 377 1390/11/10 نظرات (0)

 

کاکا این روزها در زمانی که کنار اوزیل در ترکیب قرار می گیرد ، عملکرد چشم نوازی از خود ارائه می دهد.
کاکا این روزها در زمانی که کنار اوزیل در ترکیب قرار می گیرد ، عملکرد چشم نوازی از خود ارائه می دهد .


کاکا بالاخره لبخند می زند ؟
حس خوبی دارم . زدن گل اول خیلی خوشایند بود و خوشحالم که دوباره در تیم حس مهم بودن می کنم .

در کنار اوزیل خوش می درخشی و انگار با هم درون زمین به خوبی هماهنگ هستید .
هماهنگ شدن با او آسان است چرا که خیلی باهوش است و حضور در کنار او در زمین افتخاری است . او هم دوباره با اعتماد به نفس بازی می کند و حضورش در تیم خیلی مهم است .

تیم در بازیهای اخیر انگار احیا شده است .
با بازی نیوکمپ انگیزه گرفتیم . در آنجا یک بازی خوب و منسجم ارائه دادیم . با شخصیتمان نشان دادیم که می توانیم در بهترین سطح باشم . من خودم در شرایط خوبی هستم ، از بازیهایم لذت می برم و حالا کل هفته باید برای بازی با ختافه تمرین کنیم ، باید برای این بازی اماده شویم .

بازی نیوکمپ روی تیم چه تاثیری گذاشت ؟
همه نیرومند تر شدیم . حالا طوری در هر بازی حاضر می شویم که انگار فینال است چرا که هر بازی که می گذرد ، به بردن یک جام بزرگ نزدیک تر می شویم .

در این زمستان در آستانه ترک تیم بودی ؟
با فلورنتینو و مورینیو بحث هایی داشتم . ما صحبت کردیم و مطمئن بودم که این اتفاق نمی افتد . همیشه شایعات وجود دارند . این اولین باری نبود که می گفتند می روم ، اما همیشه گفته ام که هدفم ماندن و موفقیت در این جاست . این چیزی است که می خواهم . به تلاش ادامه می دهم و مردم باید به من اعتماد کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,714
  • بازدید ماه : 2,714
  • بازدید سال : 52,986
  • بازدید کلی : 1,163,711