loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 388 1390/11/13 نظرات (0)

بازيکن آلماني رئال مادريد از اين نکته که در بازي شنبه شب با ساراگوسا گلزني کرده، ابراز خوشحالي کرد.

بازيکن آلماني رئال مادريد از اين نکته که در بازي شنبه شب با ساراگوسا گلزني کرده، ابراز خوشحالي کرد.
 به نقل از اسپورت، مسعود اوزیل که در این بازی خانگی از هفته بیست و یکم لالیگا گل سوم را در برد ۳ بر یک به ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحالم گل زدم و با گلم توانستم به رئال برای رسیدن به یک نتیجه خوب کمک کنم. فکر می کنم با این نتیجه صاحب بردی درخشان مقابل حریف خود شدیم.

او ادامه داد: بازی با ساراگوسایی‌ها دیداری دشوار و مهم بود. من پس از تمرینات پرفشار اخیر به ترکیب رئال اضافه شده بودم. قبل از بازی با خوزه مورینیو، سرمربی تیم صحبت و از راهنمایی‌های او استفاده کردم.

 

وی  در مورد رقابتش با کاکا، هم‌تیمی برزیلی‌اش در ترکیب رئال مادرید گفت: بودن در تیمی که کاکا در آن بازی می کند، افتخار است. از این بابت احساس خوبی می کنم. بین ما رقابت هست اما بیشتر از رقابت، رفاقت صمیمی وجود دارد. بنابر این وقتی او بازی می کند، خرسند می شوم. وقتی هم درکنارش در ترکیب جای می‌گیرم، ‌بازهم احساس خوبی دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,656
  • بازدید ماه : 2,656
  • بازدید سال : 52,928
  • بازدید کلی : 1,163,653