loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 327 1390/11/15 نظرات (0)

بازیکن برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: متاسفانه مصدومیت من هم روحی است و هم جسمی.

به نقل از مارکا اسپانیا، کاکا که مدت طولانی مصدومیت او موضوع داغ این روزهای رسانه‌های اروپایی شده برای بازگشت به روزها اوج خود دچار مشکل شده و با کنایه و سربسته باشگاه رئال مادرید را مسئول این خانه‌نشینی می‌داند.

وی گفت: متاسفانه وقتی در شرایط ایده‌آل بودم در ترکیب تیم قرار نگرفتم. بارها شانس حضور در تیم ملی برزیل را فقط به خاطر بی مهری مربیان رئال مادرید از دست دادم. مربیان وقت برزیل هر بار با من تماس گرفتند و گفتند که اگر فقط در یک بازی رئال مادرید بدرخشی به تیم ملی دعوت خواهی شد اما من دقیقا پس از آن تماس‌ها حتی روی نیمکت هم نبوده‌ام. هر بار که برای رئال مادرید بازی کرده‌ام یا گل زده و یا خوش درخشیده‌ام.

کاکا ادامه داد: برای رسیدن به شرایط ایده‌آل خود با تمام قوا تلاش می‌کنم و هر روز برای من یک فرصت جدید برای پیشرفت خواهد بود. مصدومیت جسمی من چندان مهم نیست اما مصدومیت روحی من یک مشکل قدیمی است و با کمک مربیان و دوستانم حل خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,693
  • بازدید ماه : 2,693
  • بازدید سال : 52,965
  • بازدید کلی : 1,163,690