loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 301 1391/08/25 نظرات (0)


ستاره سابق باشگاه میلان که این روزها زیر نظر ژوزه مورینیو در رئال مادرید روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می کند، امیدهای زیادی رو به آینده دارد.

کاکا در گفتگو با ال دیاریو در مورد امیدش برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل گفت:« هنوز زمان زیادی باقی است. من گام به گام پیش می روم و جایم را در ترکیب تیم ملی بازمی یابم. می خواهم عملکرد خوبم در دو سه بازی اخیر را همچنان ادامه دهم.»


کاکا تمایل زیادی دارد تا همچنان برای تیم رئال مادرید کاربردی و مفید باشد:« من تا دو سال و نیم دیگر با رئال قرار داد دارم و به همین خاطر امیدوارم بتوانم به حضورم در رئال ادامه دهم و از فوتبالم لذت ببرم.»

ریکاردو کاکا درمورد رابطه اش باژوزه مورینیو گفت:« من به تصمیمات او احترام می گذارم و او هرزمانی که بتواند به من فرصت بازی کردن می دهد. رابطه حرفه ای همین طور است. من رابطه خوبی با تمام هم تیمی هایم دارم. رقابت من با اوزیل کاملا طبیعی است. اوزیل بازیکنی است که واقعا او را تحسین می کنم.»

او در بخش پایانی صحبت هایش درمورد نیمار که این روزها یک ستاره بین المللی شده است گفت:« نیمار بازیکن فوق العاده ای است. او عملکرد خیلی خوبی دارد . درتیم ملی برزیل و درباشگاه سانتوس بازیهای خیلی خوبی انجام می دهد و باید به لذت بردنش در دنیای فوتبال ادامه دهد. چون تماشای بازی های او واقعا لذت بخش است.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,731
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 53,003
  • بازدید کلی : 1,163,728