loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 233 1391/10/27 نظرات (3)

 

رئال مادرید در شبی که ضعیف تر از  والنسیا بازی کرد ، توانست که تا حد زیادی راه صعودش به مرحله نیمه نهایی کوپا را هموار کند . 
رئال مادرید هر چقدر در نیم فصل اول لالیگا بدشانس بود ، در بازی کوپا با والنسیا بخت به شدت یارش بود تا کمی هم طعم شانسی که بارسلونا همیشه داشته را بچشد و بفهمد که بردن با کمک شانس یعنی چه .

رئال مادرید در شبی که ضعیف تر از  والنسیا بازی کرد ، توانست که تا حد زیادی راه صعودش به مرحله نیمه نهایی کوپا را هموار کند . 
رئال مادرید هر چقدر در نیم فصل اول لالیگا بدشانس بود ، در بازی کوپا با والنسیا بخت به شدت یارش بود تا کمی هم طعم شانسی که بارسلونا همیشه داشته را بچشد و بفهمد که بردن با کمک شانس یعنی چه . 
تیم مورینیو در هیچ کدام از دو نیمه عملکرد خوبی نداشت و با وجود دو گلی که بر حسب اتفاقات بازی زد ، شانس آورد که مهاجمان والنسیا گل نزن ظاهر شدند.
در نیمه اول ، حضور مارسلو که با روزهای اوجش خیلی فاصله گرفته بود ، نکته جالب ترکیب بود . هر چند که این بازیکن خوب کار نکرد تا با کوئنت رائو تعویض شود . ایکر کاسیاس ، در نیمه اول با چند توپگیری درخشید که روی برگشت یکی از همین توپ ها ، اسین ضد حمله سریعی را آغاز کرد و توپ را به خدیرا رساند تا او در مقابل دروازه به بنزما برساند و کریم با ضریه ای نرم و دقیق دروازه گوایتا را بگشاید .
در طول این نیمه ، والنسیا به مراتب بهتر از رئال کار کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و رئال با استفاده از سیستم 3-3-4 سعی می کرد که ضد حمله بزند .
در نیمه دوم ورود دی ماریا و کوئنت رائو چیزی را عوض نکرد و حتی ژوناس ، موقعیتی شبیه به دروازه خالی را نتوانست باز کند . روی اشتباهات فردی ، به خصوص از سوی آلبیول که مشخص نبود چرا به واران ترجیح داده شده است ، رئال اشتباهات زیادی در آفساید گیری داشت تا موقعیت های زیادی به حریف بدهد .
گل دوم رئال مادرید روی یک اشتباه فردی دیگر به ثمر رسید . ارسال کوئنت رائو از جناح چپ با دفع ناقص گوایتا همراه بود تا در موقعیتی مشکوک توپ پس از برخورد به هیگوائین و گواردادو وارد دروازه والنسیا شود تا خیال مورینیو راحت شود . البته کریستیانو در دقایق پایانی می توانست که دو موقعیت کلیدی را گل کند و خیال رئالی ها را راحت کند که با بی دقتی این فرصت ها را از دست داد . روی یکی از این حرکت ها اوزیل باز هم اثبات کرد که حتی در بدترین شبش هم می تواند پاس گل بدهد هر چند که رونالدو از آن استفاده نکرد .
به هر صورت شاید رئال مادرید هنوز هیچ نشانی از تیم 100 امتیازی و 121 گله که حتی اسمش هم به دل حریفان رعب و وحشت می انداخت ، نداشته باشد اما پیروزی 2-0 برای بازی برگشت در مستایا یک تضمین جدی خواهد بود و با توجه به این که رئال مادرید درون چارچوبش بزرگترین دروازه بان پنج سال اخیر جهان را دارد ، صعود به نیمه نهایی تقریبا مسجل به نظر می رسد هر چند که اشتباهات داوری در این بازی ممکن است که باعث شود که داوران در بازیهای بعدی به خصوص بازی با بارسا با رئال لج بیافتند .
گل نخوردن رئال برای دومین بازی با وجود نبود زوج راموس - په په نشان می دهد که مورینیو توجه ویژه ای به استحکام تدافعی خود داشته است ، ساختاری که احتمالا با استفاده از واران به جای آلبیول قوایش بیشتر هم خواهد شد . هر چند که تیم هنوز در ساختار هجومی و بازیسازی لنگ می زند و به نظر می رسد که سیستم 3-3-4 هنوز برای رئالی ها جا نیافتاده باشد .
در هر صورت بازی لیگ مقابل والنسیا فرصتی است تا بازیکنان اصلی تر استراحت کنند و آماده بازی برگشت در کوپا در مستایا شوند .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عارف کاکاعلی در تاریخ 1391/10/28 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

ایشاالله کاکا1روزی تو همین رئال به اوجش برسه و چشم همه ی حسودارو کور کنه
ایشااللهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mafghod در تاریخ 1391/10/27 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/10/27 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم آه کاکا مورینیو رو گرفتشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,615
  • بازدید ماه : 2,615
  • بازدید سال : 52,887
  • بازدید کلی : 1,163,612