loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 235 1391/10/29 نظرات (1)

وکلای کاکا اخیرا با آدریانو گالیانی مذاکره کرده اند تا زمینه ساز بازگشت بازیکن برزیلی شوند . میلان او را فقط به صورت قرضی تا پایان فصل می خواهد و رئال می خواهد این بازیکن را بفروشد . 
کاکا و همسرش چهارشنبه گذشته در میلان بودند که بازیکن برزیلی در این فرصت با هموطنش روبینیو دیدار کرد . شماره 8 رئال در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت :" شرایط خوبی برای من و رئال نیست . بهتر است که راهکاری پیدا شود که صلاح من و صلاح رئال در نظر گرفته شود . "
کاکا مذاکراتی با میلان و فلومیننزه داشته است . وی در مورد باشگاه ایتالیایی می گوید :" دوست خوبی در آن جا دارم و دوست دارم که دوباره در ان جا باشم . "

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ariyan در تاریخ 1391/10/29 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

با اجازه من بعضی از مطالب خوبت رو کپی کردمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,660
  • بازدید ماه : 2,660
  • بازدید سال : 52,932
  • بازدید کلی : 1,163,657