loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 221 1392/01/30 نظرات (1)

 

از ماه ها پیش بحث در این باره وجود داشت که پرز به دنبال جایگزین برای مورینیوست . حقیقت این است که در این مدت البته پیشرفتی حاصل نشده است .

از ماه ها پیش بحث در این باره وجود داشت که پرز به دنبال جایگزین برای مورینیوست . حقیقت این است که در این مدت البته پیشرفتی حاصل نشده است . یواخیم لوو که از گزینه ها بود ، پاسخ منفی داد و یورگن کلوپ هم گزینه ای نبود که نظر مساعد سران باشگاه را جلب کند . 
در مورد پیدا کردن گزینه جایگزین مورینیو بحث ها ادامه دارد . ماندن مورینیو غیرممکن نیست اما احتمالش خیلی کم است . در حقیقت یکی از اطرافیان مربی پرتغالی اخیرا شانس ماندنش را کمتر از 10-15 درصد ارزیابی کرده بود . در حقیقت مربی پرتغالی در حال حاضر در تلاش است تا بدون این که وجهه بدی داشته باشد و با محبوبیت باشگاه را ترک کند .
البته معدود مدیرانی از باشگاه رئال هستند که هنوز کورسوی امیدی را برای ماندن مورینی وقائل هستند . اما حقیقت این است که پرز و مورینیو عملا ماه هاست که به توافق رسیده اند که او در پایان فصل برود . میدر رئال مادرید در صورتی که این مربی به دهمین چمپیونزلیگ برسد ، بدون دریافت هیچ گونه غرامتی اجازه رفتنش را خواهد داد .
باشگاه می داند که شرایط چگونه است و وقتی مورینیو اصرار به قضیه ای دارد ، نمی توان نظرش را تغییر داد . آخرین نمونه در صحبتش با مدیر کانیاس بود که اعلام کرد که نخواهد ماند . سایه باشگاه های انگلیسی بر سرش سنگینی می کند و این قضیه عادی است .
مورینیو ماه هاست که در مورد پیوستن به چلسی با آبی ها مذاکره می کند . در حقیقت بیش از هر چیز برایش مسئله تقسیم قدرت اهمیت دارد و می خواهد که در زمینه نقل و انتقالات بالاتر از آبراموویچ حرف اول را بزند . خورخه مندس مذاکراتی هم با پی اس جی داشته است اما مورینیو می خواهد به لیگ انگلیس برود .
حالا بحث روز باشگاه این است که بتوان یک مربی ایده آل را پیدا کرد . مورینیو همه چیز را تحت تاثیر خودش در باشگاه قرار داشته است و پیدا کردن مربی که بتواند با جنجال ها و حواشی کنار بیاید آسان نیست . این که مربی مورد نظر جوان باشد یا با تجربه . گزینه اول می تواند امیدوار کننده باشد اما طبیعتا کار در تیم بزرگی نظیر رئال نیاز به تجربه های خاص خودش دارد .
هر کدام از این دو گزینه حامیانی در ساختمان برنابئو دارد . نظر فلورنتینو در مورد تجربه کارلو آنجلوتی مساعد تر است . پرز در سال 2008 هم آنجلوتی را می خواست چرا که او را گزینه ای می دانست که می تواند با رختکنی پرز از ستاره کنار بیاید و بر خلاف مورینیو اهل جار و جنجال نیست . این در حالیست که در نظرسنجی ها از هواداران ، مربی ایتالیایی هرگز جزء گزینه های اصلی هواداران نبوده است .
آنجلوتی فعلا در پی اس جی راحت است . سالی 7 میلیون یورو دستمزد می گیرد و در صورت گرفتن سهمیه چمپیونزلیگ این قرارداد هر ساله به طور اتوماتیک تمدید می شود . مربی ایتالیایی اخیرا شایعات در مورد پیوستنش به رئال را تکذیب کرده بود .
این در حالیست که خوزه آنخل سانچز نظر دیگری دارد . مرد درست راست فلورنتینو ترجیح می دهد که گزینه ای با عطش بیشتر به باشگاه ملحق شود . یکی مثل یورگن کلوپ . مربی آلمانی فوتبالی نمایشی را به تیمش اضافه می کند اما در عوض شخصیتی جنجالی دارد . کلوپ سالی 2.5 میلیون یورو در بورسیا دستمزد می گیرد و تا 2016 قرارداد دارد . اما اخیرا گفته است :" افتخاری است که به عنوان گزینه مربیگری در رئال مطرح شوم اما در این جا ادامه می دهم . "
آندره ویلاش بواس گزینه دیگری است که سال گذشته زمانی که مورینیو تهدید به رفتن کرده بود مطرح شده بود اما اکنون شانس هایش را از دست داده بود . مایکل لائودروپ هم با توجه با سابقه رئالی و عملکردش در سوانسی می توانست از گزینه ها باشد اما حرفهای اخیرش علیه پیوستن به باشگاه های بزرگ و سابقه نداشتنش در باشگاه های بزرگ شانس او را رد کرده است .
بدین ترتیب آنجلوتی گزینه اصلی است و رای مساعد فلورنتینو پرز را دارد . هر چند که کلوپ اگر مقابل رئال به موفقیت برسد شانس بسیار بالایی پیدا می کند . هر چند که نمی توان گزینه ای مثل زین الدین زیدان را هم رد کرد .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahya Ariya Far در تاریخ 1392/01/31 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

حتی فکر کردن به اینکه 1 فصل دیگه مورینیو و کاکا تو یه تیم باشن زجر آوره....شکلک
کاش آنچلوتی....شکلکیعنی میشه؟؟....شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,698
  • بازدید ماه : 2,698
  • بازدید سال : 52,970
  • بازدید کلی : 1,163,695