loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 251 1392/06/16 نظرات (0)

مهاجم سابق میلان، دانیه‌له‌ ماسارو در مورد بازگشت کاکا به میلان...

مهاجم سابق میلان، دانیه‌له‌ ماسارو در مورد بازگشت کاکا به میلان خوش بین است و عنوان کرد که این بازیکن از زمان حضور در تیم رئال مادرید بهتر خواهد بود.

مهاجم کهنه کار ایتالیایی اعتقاد دارد که این بازیکن برزیلی در سن سیرو خواهد درخشید و در زمین و خط حمله به بازیکن شاخص سابق تبدیل خواهد شد.

ماسارو در مصاحبه با میلان چنل گفت: مصاحبه آن هم در مورد بازیکنی مانند کاکا بسیار لذت بخش است، من در مادرید بازیکنی را مشاهده کرده بودم که خوشحال نبود.

او یک پدیده است و می‌‌خواهد که فوتبال بازی کند و می‌‌توانم بگویم که بهترین انتخاب ممکن را در این تابستان انجام داد.

زیباترین مساله‌ای که من در کاکا دیدم آرام و بی‌ سروصدا بودن وی است. او با یک رویایی بهتر به میلان آمده است و بازیکنی رقابتی خود را نشان خواهد داد تا ثابت کند آن بازیکنی نیست که دیگران در مادرید مشاهده کرده اند.

ریکی با محیط میلان آشنا است و من بازیکنی را در تمرینات دیدن که می‌‌خواهد یک رهبر در میدان باشد.

او یکی‌ از محبوبترین بازیکنان میلان است. من فکر می‌‌کنم که مربی‌ میلان بسیار خوشحال خواهد بود که بازیکنانی شاخص در خط حمله دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,673
  • بازدید ماه : 2,673
  • بازدید سال : 52,945
  • بازدید کلی : 1,163,670