loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 293 1392/09/11 نظرات (0)

آدریانو گالیانی پس از دیدار مقابل کاتانیا به خبرنگاران گفت: زمانی که من کاکا را در سال 2009 فروختم گریه کردم..

آدریانو گالیانی پس از دیدار مقابل کاتانیا به خبرنگاران گفت:  زمانی که من کاکا را در سال 2009 فروختم گریه کردم، اما اکنون خدا را شکر میکنم که این موقعیت را در اختیار من گذاشت تا به مادرید بروم و بدون داشتن یک قرار با سران رئال او را به میلان بازگردانم، امروز دفاع ما از بازیکنانی تشکیل شده بود که حتی قبلا 1 دقیقه هم با هم بازی نکرده بودند، اما نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند، خط هافبک ما نیز امروز بسیار خوب کار کرد به خصوص اینکه در جلوی آنها فوق‌ستاره‌ای همچون کاکا بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,521
  • بازدید ماه : 2,521
  • بازدید سال : 52,793
  • بازدید کلی : 1,163,518