loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 315 1390/08/29 نظرات (0)

کاکا ، بازیکن برزیلی رئال مادرید پس از بازی با فیلادلفیا یونیون پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

اولین پیش فصل کاملت در رئال مادرید . این یک گام مهم برای توست ...
این روزها برای من خیلی مهم هستند . این فصل را متقاوت شروع کردم و چیزهای زیادی برای یادگیری هست . روز به روز بهتر می شوم .

اعتماد به نفس داری ؟
به تدریج پیدا می کنم . در این زمینه کم کم بهتر می شوم . چیزی که کمی آن را از دست داده ام ، اعتماد به نفس است .

پس رفتنت از رئال منتفی است ؟
می دانم که در رئال مادرید می مانم . هم تیمی هایم و کادر فنی به من اعتماد دارند . در مورد آینده ام با باشگاه و مربی صحبت کردم . خیلی آرام هستم .

از نظر بدنی آماده ای ؟
پس از دو فصل مشکل ، این فصل می تواند خیلی خوب باشد . امسال امیدوارم که بتوانم از بازی در رئال مادرید به خوبی لذت ببرم .

مورینیو به تو توصیه خاصی داشته است ؟
گفته که راحت باشم و با اعتماد به نفس بازی کنم .

خودت نخواستی به کوپا آمه ریکا بروی ؟
با منزس صحبت کردم و به توافق رسیدیم ک هفعلا وقت بازگشت به تیم ملی نیست . بازیکنان بهتری با شرایط بهتر در تیم بودند .

پس ماندنی هستی ؟
من با باشگاه و مربی صحبت کرده ام . احتمال رفتنم وجود داشت اما مربی ، باشگاه و من این را نمی خواستیم . مربی می خواست ادامه دهم و باشگاه نیازی به فروشم نداشت ، پس آرام هستم .

 

برچسب ها مصاحبه با کاکا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,648
  • بازدید ماه : 2,648
  • بازدید سال : 52,920
  • بازدید کلی : 1,163,645