loading...
وب سایت هواداران کاکا در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MorteZa بازدید : 371 1390/08/29 نظرات (0)

کاکا که اکنون در تعطیلات در برزیل به سر می برد، در مصاحبه با روزنامه "او استادیو سائوپائولو" گفت که فصل گذشته سخت ترین فصل دوران فوتبالی او بوده است.

فصل را چطور ارزیابی می کنی ؟
از نظر شخصی ، سخت ترین فصل دوران فوتبالم بود . از نظر تیمی می توانم بگویم که خوب بود ، با کنار زدن بارسلونا ، کوپا دل ری را بردیم ، به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم و لیگ را با عنوان دومی به پایان رساندیم . البته این برای باشگاهی با حد و اندازه های رئال مادرید کافی نیست .

تو در جام جهانی 100 درصد نبودی ، بعد به تعطلات رفتی و در رئال مادرید هم پس از دو ، سه تمرین ، زیر تیغ جراحی رفتی . چرا قبل از تعطیلات عمل نکردی ؟
راستش نمی خواستم دوباره عمل کنم . من پس از جام جهانی در سائو پائولو معاینه شدم و پزشکان احتمال جراحی شدنم را دیدند . وقتی به ایالات متحده رفتم ، تست های پزشکان رئال مادرید هم همین را نشان داد و بعد نزد متخصصی در لس آنجلس رفتم که او هم گفت نیاز به جراحی هست .

اکنون از نظر بدنی آماده شده ای یا هنوز مصدومیت فتق اذیتت می کند ؟
مصدومیت فتق دیگر وجود ندارد اما زانویم 100 درصد نیست چرا که دو بار جراحی کرده ام . همیشه باید حواسم خیلی جمع باشد تا دیگر دچار مشکل نشوم ...

اخیرا گفته بودی که به هواداران رئال مادرید بدهی داری . فکر می کنی که می توانی آن را فصل بعد بپردازی ؟
هنوز نتوانسته ام انتظارات را بر آورده کنم . نه فقط در مطبوعات ، بلکه همین طور از سوی هواداران و خودم . امیدوارم که بتوانم به کارهای بزرگی در رئال مادرید دست بزنم . بر خلاف حرفهایی که می زنند ، مورینیو کمک زیادی به من کرده است .

در این جا اخباری منتشر می شود که از این که بازی نمی کنی خیلی از مربی ناراضی هستی ...
حتی می گفتند که رئال مادرید من را نمی خواهد . هیچ کدام از این ها درست نیستند . هیچ کدام درست نیستند . او با من خیلی روراست است ، تصمیماتش قاطع هستند ، نه تنها در مورد من ، بلکه با کل تیم . فقط می توانم تشکر کنم .

شایعات زیادی در مورد آینده ات وجود دارد . در رئال مادرید می مانی ؟
صادقانه بگویم که خواسته ام همین است . پیش از آمدن به برزیل با مورینیو و مسئولان باشگاه صحبت کردم و آنها به من گفتند که تعطیلات آرامی را سپری کنم . امیدوار به حضور به پیش فصل هستم . از زمانی که به رئال پیوستم شایعات زیادی پیرامونم وجود داشت و مرا دور و بر ده تیم مطرح کردند ، اما می خواهم در رئال مادرید بمانم و می مانم . من تازه در دوران فوتبالم 10 ساله شده ام و می دانم فوتبال چطور است . نا امید نمی شوم . یک روز از من تعریف می کردند و حالا بد می گویند . در فوتبال نظرات متفاوتی وجود دارد اما من یاد گرفته ام که متعادل باشم و ارزشهای خود را می دانم . برای من ، مهمترین چالش بازگشت به سطحم در میلان است . می خواهم به همه نشان دهم که چه توانایی هایی دارم .

تیم ملی چطور ؟ صحبت ها با منزس چطور بود ؟
دو مکالمه خیلی کارساز با او داشتم . یکی در اکتبر در مادرید و دیگری تلفنی در می . در آخری گفت که بهتر است در کوپا آمه ریکا حاضر نباشم تا بتوانم ریکاوری کنم . می خواهم که به تیم ملی برگردم اما درابتدا باید در رئال مادرید خوب باشم .

رویایت حضور در جام جهانی 2014 در دوران اوجت است ؟
امیدوارم که این فرصت را داشته باشم اما نمی دانم که در طول سه سال آینده شرایط چگونه پیش خواهد رفت .

گانسو ، نیمار و لوکاس را چطور می بینی ؟
آنها مدتی در برزیل خواهند بود .توانایی بی بدیلی دارند . به نظرم نیمار کمی از بقیه جلوتر است اما هر سه آنها فوق العاده هستند .


برچسب ها مصاحبه با کاکا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد خبرگزاری سایت رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 838
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 625
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,569
  • بازدید ماه : 2,569
  • بازدید سال : 52,841
  • بازدید کلی : 1,163,566